Myyntiviestien teroittaminen ja markkinoinnin materiaalit.

Haaste:

Vihergia on uusi, uusiutuvan energian palveluntarjoaja. Yrityksen taustalla on kokenut tiimi ja myynti ja asiakashankinta on lähtenyt vauhdikkaasti liikkeelle.

Vihergia halusi kehittää myynnillistä sisältöään sekä visuaalista konseptiaan uusasiakashankinnan tueksi.

Ja me autoimme.

Ratkaisu:

Loimme yhdessä myyvää sisältöä ja raikkaan uuden ilmeen sisältävän konseptin myynnin tueksi. Viesti saatiin kirkastettua helposti ymmärrettäväksi kokonaisuudeksi ja kokonaisuudessaan projektin aikana tuotettu sisältö saatiin muotoiltua siten, että yrityksen myynnin on helppo seistä tuotoksen takana.

Tulokset:

Prefekt työsti Vihergialle lyhyen haastattelun pohjalta myyvän sisällön ja visuaalisen aineiston. Alaa tunteva tiimi osasi muotoilla palvelun tehokkaasti ja materiaali saatiin valmiiksi yhdellä lyhyellä kommenttikierroksella.

Jatkamme yhteistyötämme ja Prefekt toimii Vihergian apuna myös tulevaisuudessa brändiin ja asiakashankintaan liittyen.

Asiakkaan sana:

“Yhteistyö Prefektin kanssa on ollut sujuvaa ja he ovat toiminet hyvänä tukena näkyvyytemme kehityksessä”

Toni Pystö, Vihergia