Tiesitkö että tutkitusti jopa 90 % B2B ostajista valitsee toimittajan niiden tarjoajien joukosta, jotka heillä tulee ensimmäisenä mieleen"?*

Miten voit pysyä asiakkaiden mielessä ja erottautua kilpailuilla markkinoilla? Kun monet samankaltaiset tuotteet ja palvelut kilpailevat ostajien huomiosta, voi olla vaikeaa erottautua joukosta ja saada yleisön huomio.

Listasimme alle viisi tapaa jolla voit onnistua.
 


1️⃣ Ole rohkea: älä pelkää kokeilla erilaista lähestymistapaa, erilaista viestiä, uudenlaista kulmaa.


2️⃣ Hyödynnä luovuutta: Luovat oivaltavat kampanjat erottuvat edukseen. Työskentelemällä osaavien tekijöiden kanssa voit kehittää kampanjan, joka erottuu joukosta ja saa ihmisen pysähtymään viestisi äärelle.


3️⃣ Voimakas brändi ja selkeät viestit: Vahva brändi huomataan. Brändi on vastaanottajan kokonaisvaltainen mielikuva yrityksestäsi. Brändipersoonan tulee herättää luottamusta, ja sen täytyy olla koherentti sekä tunnistettava. 


4️⃣ Ydinviestit: Ydinviestiesi tulee olla selkeät ja helposti ymmärrettävät. Kommunikoi yleisöllesi ne tekijät, jotka tekevät palvelustasi ainutlaatuisen. Kerro erottautuvuustekijöistäsi selkeästi ja tehokkaasti. Jos asiakas muistaa yrityksestäsi tai palvelustasi yhden lauseen, mikä se on?


5️⃣ Hyödynnä sosiaalista mediaa: Sosiaalinen media on tehokas työkalu kohdeyleisön tavoittamiseen ja sitouttamiseen. Luo somekanaviin sisältöä, joka antaa lisäarvoa, viihdyttää, informoi tai vahvistaa asiantuntija-asemaasi, brändiäsi mukaillen.
 
Joukosta erottuminen vaatii oivallusta, luovuutta, sinnikkyyttä sekä johdonmukaista brändistrategiaa. Lue lisää brändin kehittämisestä ja erottuvista konsepteista linkistä!


#b2b #brändi #erottautuminen #rakennusala #prefekt
 
*Harvard Business Review, What B2Bs Need to Know
About Their Buyers, 2022



Seuraava
Seuraava

Prefekt Padel starttasi 21.3! 🏸